Kære blåmejser, juniorer og tropsspejdere
Vi er glade for at kunne invitere jer med på årets sommerlejr!
I år tager hele Ordrup Gruppes spejdere på en fælles sommerlejr. Vi skal i løbet af ugen både tilbage i fortiden og ud i fremtiden – årets tema er nemlig: TIDSREJSE. Som på alle lejre skal vi sove i telt og lave mad over bål.
Mødetid og sted
Junior og tropsspejdere: Præcis information herom følger
Blåmejser: På Filialen den 30/7 kl. 9:00
Blåmejserne afleveres og hentes på selve lejren. Juniorer rejser med deres ledere med offentlig transport, og storspejderne finder selv vej!
Afslutning/afhentning
Vi vil gerne invitere alle forældre til at deltage i en lille afslutning på lejren og hjælpe med nedlukning og oprydning på lejren. Sæt derfor gerne tid af den 2/8 kl. 9-12. På den måde kan børnene vise jer, hvor de har tilbragt nogle skønne dage, sovet og klaret masser af udfordringer. Måske sørger de endda for at lave en lille udfordring til jer også.
Forældrehjælp
Udover hjælp til oprydning håber vi, der er et par forældre med anhænger, der vil stå for at køre materiel og telte op til lejrpladsen. Skriv til Følfod på carolinechristfort@hotmail.com hvis du kan hjælpe den 26/7 (da alle tingene skal være på lejren til når juniorerne og troppens lejr starter).
Tilmeldingsfrist og betaling
Senest 20. maj via linket.
Vær opmærksom på, at der er differentieret betaling for hhv. blåmejser og junior-trop. Tjek derfor titlen på arrangementet for at se, om du er inde på det rigtige, inden du gennemfører betalingen.
Flere detaljer og pakkeliste sendes ud til alle tilmeldte i god tid før lejren.
GLÆD jer til en skøn uge med telt, lejrbål, dansk sommervejr og masser af sjov.
Det gør lederne i hvert fald!
Spejderhilsen
Spejderlederne